Μενού
Καλάθι

Συχνές Ερωτήσεις

Τι κάνω αν θέλω να προσθέσω και άλλο προϊόν στην παραγγελία που μόλις έστειλα?
Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο “Σχόλια” να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2102461296 να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προϊόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, και το ποσό της νέας σας παραγγελίας δεν απαιτεί επιστροφή χρημάτων (αν έχετε ήδη πληρώσει με κατάθεση ή κάρτα).

Μπορεί να εκδοθεί απόδειξη ή τιμολόγιο;
Μπορεί να εκδοθεί κάθε νόμιμο παραστατικό, απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο εφόσον το ζητήσετε.

Το Φ.Π.Α συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του προϊόντος;
Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Αν κάποιο προϊόν λείπει από την παραγγελία μου, τι πρέπει να κάνω;
Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (info@amende.gr) για την επίλυση του προβλήματος.

Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;
H ιστοσελίδα www.amende.gr εφαρμόζει σύγχρονες πρακτικές για την ασφάλεια των δεδομένων σας. Όλα τα κρίσιμα δεδομένα όπως στοιχεία καρτών, επεξεργάζονται αποκλειστικά από τρίτους παρόχους υψηλότατης αξιοπιστίας.

Σε πόσες ημέρες παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;
Οι αποστολές εντός Αττικής αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 3-5 εργάσιμων ημερών.

Αν είναι το σύνολο της παραγγελίας μικρότερο των 40€ η αποστολή έχει κόστος 5€.

Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου;
Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε: μέσω e-mail στο info@amende.gr

Αν απουσιάζω την ώρα της παράδοσης της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση που το δέμα φτάσει στον προορισμό και απουσιάζετε, η εταιρεία courier θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε με γραπτό μήνυμα για να συμφωνήσετε εκ νέου την ημέρα και την ώρα παράδοσης. Στην περίπτωση που η εταιρεία courier δεν καταφέρει να επικοινωνήσει μαζί σας, το δέμα φυλάσσεται για κάποιες μέρες σε κατάστημα της περιοχής σας όπου και θα μπορέσετε να παραλάβετε μετά από συνεννόηση. Αν και αυτό δεν είναι εφικτό επιστρέφεται στα κεντρικά μας γραφεία και η παραγγελία καταχωρείται σε εμάς ως άρνηση. Αν επιθυμείτε να αποκτήσετε το προϊόν της εταιρείας μας θα πρέπει να επαναλάβετε την διαδικασία της παραγγελίας.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail (info@amende.gr)

Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του e-shop. Ενημερωθείτε σχετικά στην Πολιτική Απορρήτου